tisdag 20 september 2011

Märkligt..

Har betald bort alla räkningar och skulder på morgonen, druckit kaffe, läst nån nyhet, druckit lite mer kaffe och ska snart cykla ner på stan och handla hundmat och diskmedel.

Antar att vi ska handla i eftermiddag, så jag ska väl torka ur kylen och greja lite.

Fan, vad less jag blir på olika saker. För många tankar som snurrar i skallen och jag känner mig bara så "tom" på nåt vis.
Liksom, jag borde ju verkligen vara skitglad och lycklig( och det är jag ju innerst inne) men ändå så har jag en stor "klump" i magen nästan varje dag, som jag brukar försöka glömma bort så ofta jag kan.
Massa oro/irritation över allt möjligt hela tiden.
Hur släpper man sånt?

-"Hej mitt namn är skitzo, jag är både lycklig och olycklig på samma gång."

Fast jag är ju ganska bra på att ta på mig min mask och dölja sånt, så jag gör väl det då.

Ska nog köpa hem nåt skurmedel som luktar riktigt gott och dra en vända med det, det brukar pigga upp.

Allt låter säkert värre än det är, men det är mina känslor som jag känner dom.
Känns nog bättre snart igen, om inte annat så får jag väl behålla masken på.


Nu cykla..

2 kommentarer:

ida sa...

ha en bra dag!:)

Evelina sa...

Så brukar jag med känna, skum känsla:/