onsdag 21 september 2011

Jag simmar upp en annan dag...

Jaha..Här står/sitter/krälar jag då med svansen där den inte borde vara..

Jag skulle ha varit på ett annat ställe än hemma Torsdag o Fredag och varit social och till och med tjäna en peng..Skulle vara långa dagar, från 8-19, men jag såg fram emot det.
Fick samtal idag att det blev inget...

Fan också!! Där fick jag!
Vad har jag lärt mig idag??
Ta aldrig för i helvete ut nån glädje i förskott!!
Nåväl.. Jag fortsätter måla på mig min "viktighetsmask" och går ut och möter världen ..




En riktigt kul sak som hände idag var när posten kom.
Min Syster "Blomman" hade skickat ett brev..Ett riktigt postbrev ni vet..Inte ofta man får såna nu för tiden, när mail o sånt finns..Men i alla fall så fick jag ett brev, och först vart jag skitnervös och tänkte att nu har det hänt nåt ledsamt, så innan jag öppnade kuvertet så slog pulsen ganska hög.

Ca 12 sekunder efter jag öppnat brevet så pissade jag ner ungefär halva Västmanland..

Detta låg i brevet, och ett jättefint foto, som kommer i nästa inlägg.
Men se nu här..

Jag ( vi ) är nu fullvärdiga medlemmar i PRO..* Hjular med rullatorn*

Grejen är att mina Systrar brukar kalla Mig o Micke för PRO för vi lägger oss så tidigt varje vardagskväll.. Ganska gulligt ändå.*Hjärta*

Vi behövde inte göra några inträdesprov i klubben, som att rista in Moster Agdas bullrecept i pannan på nån medlem som valt att lämna klubben. Inte heller behövde vi göra punka på Astrids rullator..Nä, vi blev liksom hedersmedlemmar direkt.. Hahahha

Vi behöver inte ens använda nå fula västar med töntigt tryck på ryggen..Det går lika bra med Stödstrumpor och Kamelhårskalsonger.

Nya tag, eller hur?

Inga kommentarer: