fredag 23 september 2011

Vilken träningsform passar bäst?

Jag vet ju att jag borde komma igång med nån slags träning igen.
Promenader är ju så skönt, men min skruvfot lever ju sitt eget liv, så då skulle jag behöva skaffa stavar för att hålla balansen.

Så började jag fundera på nåt man kan göra hemma för att bli lite smidigare.
Yoga såklart...tänkte jag, och så började jag googla.Måste ju vara en jättebra grej att pyssla med hemma på nån matta.







Men sen tog jag mig i kragen efter jag hade googlat..
Micke skulle ju tycka det vore jättekonstigt att komma hem och hitta sin Fru som en stor geléknut i nåt hörn, när det var middag han ville ha..

Yoga är nog inte min grej trots allt.

1 kommentar:

Madde sa...

Tack för din röst sötaste du!
Du vet väl att du kan rösta en gång om dagen? :)