torsdag 27 oktober 2011

Byken ska bli ren !!

Vi har ju en ganska fin tvättstuga ändå..
Synd bara att den inte låg i vår källare, då skulle det inte kännas lika motigt att tvätta..Tror jag..


Men usch... alla sängkläder går i blått..Fan så trist.
Det här är såklart inte alla vi äger, men faktiskt så går resten i blått, grått osv. Måste göra en "köpa-nya-sängkläder-budget"..Men klart dom funkar ett tag till, trots att dom är så jäkla boring och gamla.


Tystnaden som uppstår när man märker att man inte är ensam i tvättstugan....


Ser ut som nån sliskig skitgod sommardrink..Fattas bara is och nåt drinkparaply..


Jag är skitnyfiken på vad som finns bakom denna lilla minidörr, men vågar inte kolla.


Jag var borta ca 10-15 minuter, och denna min möter mig varje gång jag sagt-"Jag ska bara till tvättstugan, jag kommer snart".
Men far jag ner på stan och är borta nån timme så är hon skitglad när jag kommer hem.
Liksom-"Hur kunde du lämna mig ensam"...


Hej Hopp.

Inga kommentarer: