torsdag 27 oktober 2011

Jag ska ej glömma..

....att köpa hem målarpenslar, för det hade jag glömt bort.
Ska ner en vända på stan senare och kolla.

Och så ska jag se om det finns kvar 3-pack med tennisbollar på Picaboo. Dom hade förut vill jag minnas och jag behöver såna för att ha i tumlaren när jag ska tvätta våra duntäcken. Visst går det att hänga och skaka dom men för tillfället är min nacke o axlar ganska snälla mot mig, så jag vill inte reta upp dom med såna övningar.

På tal om duntäcken..Bara sisådär så kom jag på att i källarförrådet har vi 3 gosiga duntäcken nerpackade i plastsäckar.
Måste kolla upp dom så dom inte har blivit förstörda när dom legat där.

Idag ska jag även städa och rensa stora garderoben i hallen. Känns som det är ok att lägga undan sommarskor och jackor nu.
Och på eftermiddan ska jag ta en pyttepromenad upp på gatan och hämta en sak som vi skulle få av en rar granne.

Robban var så snäll och hjälpte mig bära ner tvätt i morse, så snart är det dags att gå ner och hänga och slänga i ny tvätt.



Dag 4 med Lchf, och detta blev min frukost idag.
Mellan skinkan och osten ligger hackat ägg och majonäs.
Proppmätt är jag.



Nu ringde tvättstugelarmet, så jag drar!

Inga kommentarer: