torsdag 24 november 2011

Avisering - Leverans på väg till dig från Xxxxx Xxx..??????

Jag har fått ett mail med en leveransbekräftelse..
Jag har inte beställt något så detta ska bli spännande.
Återkommer naturligtvis om detta.
Jag kollade kollinumret i morse och det låg kl 02:00 i natt i Örebro, så kanske det dyker upp idag.

Inatt drömde jag en märklig dröm..Jag fick en hel serie böcker av en yngre släkting till mig. Böckerna handlade om Hitler och var skrivna på Engelska.
Och i drömmen blev jag jätteglad att få dom.

Ok att jag har tänkt gå till biblioteket och låna nån intressant bok på engelska bara för att friska upp språket, men just böcker om Hitler är nog inget jag skulle vilja läsa.
Märkligt det där med drömmar.

Igår kväll gjorde vi så goda varma mackor.
Grovt bröd med en stuvning av skinka, purjo, färska champinjoner, tomater och massa ost.
Och så grovriven gurka på dom efter ugnen.
Det är så bekvämt att göra stuvning med osten och allt i och bara bre på mackorna innan man slänger in dom.

I morgon ska vi snickra ihop en av våra supergoda smörgåstårtor, för vi får besök i helgen.
Bara för att skryta lite så kan jag ju säga att dom smörgåstårtorna vi gjort hittills är mycket godare än dom man köper ute.
Så på Lördag smaskas det Sirkiäs Smörgåstårta här.


Idag ska massor fixas här, så det är lika bra att sätta igång.

Hej Hopp.

Inga kommentarer: