måndag 21 november 2011

Några bilder..

Jag och min kära man tog oss en utflykt till dom där Norra kvarteren i stan i lördags, och vi hade jätteskoj, som alltid när vi utflyktar..
Vi hittade årets första snö, och tramsade såklart omkring i snön.
Why not, liksom..


Den perfekta snöbollen...


Jag ville att det skulle se ut som jag sitter i solskenet uppe i fjällen, men sanningen är att jag sitter på en snöhög som är ca 40 cm hög uppe vid Fagerliden..Alltså utanför en ishall, eller vad det heter, och det finns alltid snö där utanför-till och med på sommaren.
Men visst var det lite coolt om jag satt typ i Trysil eller nåt..Hahaha, enda stället jag kom på just nu.



Och så klart så spårar allt ur..Jag blev lite Fransk en stund, med en sån fransk basker på skallen..Ser ni hur jag spanar ut mot fjärran?
Den franska baskern är i själva verket en grej man sätter på cykelsadeln för att få det mjukt om stjärten..Micke använder den, för jag har ganska mycket mjukt på mitt ass ändå..


Detta kan ju vara några bilder som är dom härligaste..
Sickan var här en dag och han fick testa att spela Wii..
Först var det lite svårt när Mormor skulle förklara hur kontrollen funkar, men jag insåg att det är lika bra att låta pojken komma underfund själv, och visst..5 minuter senare så gjorde han strike efter strike..
Lilla Hjärtat.


Såg du Mormor!!!??? Jag fick ner ALLA .


Stiiiirrakje!!!!!


Jag har gjor Paella idag. Inte med musslor som är kvar i sitt skal, och inte räkor med skalen kvar, utan en snabb-paella..Lika gott det...



Inga kommentarer: