fredag 25 november 2011

Paket till Mig !!

Jag skrev ju att jag hade fått en avisering på ett paket.

Vi var och hämtade ut det och kolla!
Stort paket till mig.


Denna låg överst i paketet, så jag såg först inte vad som låg där, men snabbt som en vessla rev jag upp resten, och gissa om jag blev glad??


Ett stort paket fullt med städprodukter!!


Jag kan tro att detta har nåt att göra med detta inlägg jag skrev för nåt tag sen:

Jag har sett på många av dom stora bloggarnas sidor att dom får massa presenter,som dyra handväskor och skor osv,så se hit nu alla Städ o Skurmedelsföretag..Jag vill gärna ha massor med skojiga städartiklar och skur och tvättmedel som luktar asgott. Ok?
Som tack så kommer jag naturligtvis att blogga och länka till era produkter..

Tydligen så hörde DETTA företag min bön, och skickade mig ett paket.

Gissa om jag är glad och väldigt tacksam för detta.

Klicka er gärna in på deras sida och kolla.
www.skonabad.se

Jag ska inte städa ikväll, men jag lovar att återkomma snarast med städrapport.

Återigen-Tack !!



1 kommentar:

annsoh sa...

Hej! jätte fin blogg! vad händer idag :)? följas via bloglovin ? :)