tisdag 29 november 2011

Riktigt nöjd.

Jag har testat ett par av rengörningsmedlen jag fick hem, och jag kan ju säga som så att detta måste jag fortsätta använda.

Jag testade vid duschen där vi haft problem med kalk på armaturen och rören nedanför och vips så skiner det och blänker som aldrig förr.
I badrummet använde jag denna <----- Klicka på "denna" så kommer du direkt till produkten.


Lika i köket vid diskbänken och kranen. Micke sa när han kom hem- oj, var det så bra medel? Ja, det var verkligen bra.
I köket använde jag denna <--- klicka på "denna" om du vill läsa mer om produkten.

Kul med produkter som verkligen håller vad som utlovas.

Vill ni också testa så finns det att köpa här:

Jag använde endast några droppar på en svamp och det räckte gott och väl.

Fick ju även med fönsterputs och det ska jag testa så snart vädret är lite ljusare för idag är det verkligen mulet och trist.

Sen fick jag ju även
Och
Och

Microfiberdukar och en fönsterskrapa som är så snygg följde också med i paketet.

Så denna vecka har jag då tänkt att det ska putsas och fejas här hemma.

En sak som är ganska trist är att minneskortet till kameran har packat ihop totalt. När jag upptäckte det så gick helt ärligt kalla kårar utefter ryggraden, för det är skapligt trist att inte kunna fota normalt när man är van att ta massa bilder varje dag.
Internminnet på kameran är så litet så jag får liksom tömma kameran stup i kvarten om jag ska spara bilder.

Jag hade ju tänkt att det vore skoj att visa före och efter-bilder på resultatet av Clean and Shine- produkterna.

Men det löser sig nog.

Nu ska jag ut i det gråa vädret en sväng.

Hej Hopp.


Inga kommentarer: