fredag 23 december 2011

Pysseldag.

Har varit ner och startat upp tvättstugan, och ska strax sätta igång med lite städ och pyssel.
Mickes Bror kommer med tåget från Stockholm i eftermiddag och ska vara här över Julen.

Jag fick presentkortet från Fp igår och det var på 200 kr i en av småbutikerna här i stan- Fagersta-Skänken.
Jag gick dit och köpte några grejer som jag ska skicka till en speciell person. Kan inte visa nu vad det är för denne person brukar kika in här, men ni ska få se sen när paketet kommit fram.

Jag är lite beroende av detta. Iskallt vatten med apelsinbitar i..


För nåt tag sen när råttorna fick fara på golvet, så passade svarten på att krypa in bak i klipschen = högtalare..Å ve och fasa vilket sjå innan vi fick ut honom..



Han hade gjort sig riktigt hemmastadd därinne, och rivit ut massa "isolering" och till o med lagt ett par minikablar där inne. 





Jag kanske har visat dessa bilder tidigare, men om inte så är detta en ganska skojig grej att göra till barnen- uppenbarligen även till vuxna, ha, ha..



Spagettikorv !!


















1 kommentar:

Laila sa...

Hej på er!

Jag hoppas allt är bra med er. Här är allt sig likt.
Jag önskar er en skön och underbar JUL. Var rädd om varandra, för livet är så kort.
Hörs snart igen. Saknar DIG, min vän Catta!
Kramar i massor till er alla. Stora JULKRAMAR. <3