tisdag 20 mars 2012

Irriterande.

Har betalt räkningar, men måste ringa kl 8 när kundtjänst hos vår bredbandsleverantöt öppnar och fråga efter en räkning. Dom har missat att skicka ut den..Hmm..
Det händer väl inte alltför ofta att räkningar glöms att skickas..?

Först tänkte jag om jag lagt den på nåt sånt där konstigt ställe, men det vet jag bestämt att jag ej gjort för är det nåt jag/vi är nästan pedantiska med så är det just att lägga räkningar på SITT ställe.

Tur man är pedant inom nåt område..haha

Strax frukostdax, sen ska jag härja runt en sväng innan min väninna kommer över på en kaffestund. Jag ska även hjälpa henne med en sak via nätet. Hon tycker det är lite krångligt och säger ibland att hon inte kan. Jag vet att hon kan, men tycker inte det är så skoj att hålla på med datorer och sånt. Och eftersom jag tycker det är kul så hjälper jag gärna henne. Båda blir nöjda och glada alltså.

Nej, nu sätta fart.

Och, ja..Jag skriver vilka inlägg jag vill här på min blogg.
Vill jag exempelvis skriva ett långt inlägg om en skosula så gör jag det, eller vill jag skriva om död och förruttnelse så gör jag det också.
Kanhända jag skriver ett inlägg om tjurskallar nån dag..Beror helt och hållet på om jag känner för det.

Hej Hopp.

Inga kommentarer: