tisdag 20 mars 2012

Kundtjänst

Sådär ja..NU är allt betalt och klart, känns bra.
Han jag pratade med undrade om vi inte ville ha E-faktura istället för pappersräkningar, men jag sa att vi vill gärna ha dom gamla hederliga pappersräkningarna eftersom vi vill betala bort alla räkningar den 20, de varje månad. Har man E-Faktura så dras pengarna strax efter den sista varje månad. Nej, bort med det direkt.

Han ville även berätta om ett jättebra erbjudande med hundra miljoner tv-kanaler, gratis "hyrfilmer" och nån box eller vad det heter. Första året gratis och sen nån summa i månaden.
Jag berättade som det var att vi kollar aldrig eller ytterst sällan på tv..Ytterst,ytterst sällan..
Är det nåt speciellt vi vill se så brukar vi kolla på nätet.Mest dokumentärer och sånt.

Jag blir spritt språngande galet uttråkad av att se på filmer och serier..Alltså på riktigt, jag blir nästan förbannad..Haha

Micke brukar kolla på nå dokumentärer på surfplattan och såna gamla "humorfilmer"..Typ Repmånad och den stilen..
Men mest är han fast i nåt forum som handlar om bortglömda platser, hus, byggnader osv. Riktigt intressant faktiskt. Folk lämnar fina torp fullt möblerade och bara drar..Fattar inte.

Och för övrigt fattar jag inte riktigt grejen med att ha hundra miljoner kanaler..Tittar man på alla? Skulle inte tro det.

Nä, som sagt..Vi skulle nog passa ypperligt ute i en stuga utan massa teknik osv..
Fast det är klart..Internet vore bra att ha.

Inga kommentarer: