måndag 23 april 2012

Hoppsan.

Min dröm inatt om att jag krånglade med biler verkade vilja säga mig något.
Jag skulle nyss ladda upp några bilder, men får då fram ett meddelande att jag har överskridit gränsen för utrymmet i mitt webbalbum/blogg.

Man kan "uppgradera" utrymmet för en liten slant så det lär jag ju göra om jag inte kommer på nån annan lösning..
Knäppt det där.
Så tills jag har löst detta så blir det tyvärr bildlöst..Trist, men, men.
Känner jag mig själv rätt så är det nog löst ganska snart.


Härjade lite i frysen för att se vad jag ska fixa för mat idag och det lutar åt kyckling i nån form.
Skulle dock behöva ner och köpa ris och grädde, men idag har jag ingen cykel hemma så då blir det en promenad.

Micke tog min cykel i morse då hans står parkerad vid min dotter med familjs hus.
Han lämnade den där i Fredags när vi möttes efter hans jobb och skulle storhandla.

Min förkylning är bättre, men själva hostan är jobbig. Låter som en skördetröska när jag hostar.

Äsch, egentligen är jag inte alls pepp på att gå ner på stan idag och säkert skulle jag kunna hitta på nån annan mat, men lika bra att ta tag i det så cykeln kommer hem om inte annat.

Inga kommentarer: