måndag 23 april 2012

Svåra val.

Ja, kyckling blir det i dag, men så kan jag inte bestämma om jag ska göra en hederlig currysås till, vilket jag ibland kan tycka är sjukt gott, eller om jag ska göra nån annan trevlig sås till.
Spelar nog inte så stor roll egentligen då det brukar bli så gott vilket som.

Det jag ska göra till däremot är en Ratatouille, för det är riktigt smarrigt, och jag gör min så himla bra. Skulle nästan vilja påstå att just min är den godaste jag ätit ;)

Man kan nog variera och experimentera med den hur som, men för er som inte gjort det tidigare finns recept här.

Talade med min kära Man nyss och vi ska ses på stan efter han slutar jobba.Bra det då jag tycker hans cykel är lite obehaglig att cykla på, så när jag hämtat hans cykel så byter vi såklart.

Så jag ska ta och förbereda dom där fileérna så är det gjort.

Adios.

Inga kommentarer: