onsdag 25 april 2012

Lite ändringar igen.

Jag rejvade i morse och plockade o fixade, åt frukost, drack mer kaffe, gick med hunden, kom in och satte mig och poff sa det så vaknade jag..Hade tvärslocknat och sovit på soffan i 40 minuter..

Jag har nån seg trötthet i kroppen och det känns lite som jag rör mig i sirap vissa dar.
Ska köpa hem Berocca idag och massa frukt, sen ska jag ta några dar med fruktsmoothie till frukost så blir det nog jättebra.

Jag hade ju planerat att sticka ner på stan på fm, men jag bestämde mig för att istället åker jag ner nåt tag innan jag ska möta Micke. Känns som önödigt att fara fram o tillbaks som en skottspole.
Eller onödigt är det väl inte om man tänker att jag får extra frisk luft och lite motion, men jag är lite för trött i kroppen känner jag.

Nåväl, jag har i alla fall fått en del uträttat här hemma istället och det är ju trevligt.

Har talat lite med våra plantor, så dom ska växa ännu mer.

Jag ska ta och slänga mig i en lång dusch nu, för det brukar alltid pigga upp..Lite som att onödiga saker man har på och omkring sig sköljs av.

Men hörrni, ha en fin dag.
Solen skiner massor och det är helt underbart.

Inga kommentarer: