onsdag 25 april 2012

Kaffet smakar extra bra idag.

Vissa mornar smakar kaffet bättre än bäst, och just idag är en sån dag. Underbart gott.

Kanske det är dom mornarna när jag har vaknat innan klockan ringer och legat och väntat på att gå upp. Inte så skoj att gå upp lång före klockan när man har en mysig man nära sig <3

Jag ska morgonrejva här för idag ska jag ha en "egodag" vilket för mig innebär att gå och skrota på loppisen hur länge som helst.
På tal om loppis så finns det en stor loppis i Linde som jag vill besöka, så kanhända jag ska fråga vår vän T snällt om en tripp dit snart..Och i samma veva kunde vi passa på att äta på Fenix som har mycket god mat.
Det var väl en bra idé.. :)

Senare i eftermiddag möter jag min Make på stan för lite shopping, och vi tänkte ta hem sallad från Icas, salladsbar.. Jag vet redan att jag ska plocka ihop en med olika skaldjur..Mums.
Ska riva fram nåt från frysen och fixa matlåda till Micke innan, för det kanske inte är så skoj att ha sallad i matlådan.Eller det är väl inget fel på sallad, men jag tycker nog att det ska vara varm mat i den..En sån där grej jag har. Matlåda = varm mat.

Vi fick ett förslag/erbjudande igår som vi hoppas "går i lås", och gör det det så blir det en sol och badsemester för oss i sommar..Hur härligt låter inte det?
Mer om det senare.

Nu har inte jag använt liniment på ett par veckor, men känner att jag måste köpa hem nån sort. Stel som en vandrande pinne är jag..Å med stelheten kommer värken.
Micke brukar knåda min rygg och när han gör det så smäller det och knakar jättehögt, men det är så skönt efteråt.
Kanske jag skulle testa en sträckbänk?

Nä, hörrni nu ska jag dra igång denna dag, men jag återkommer säkert med nåt inlägg gissar jag..

Ha en bra dag folket.

Inga kommentarer: