onsdag 30 maj 2012

Ännu mer trevlig dag..

Kom hem och såg en hög med post på hallgolvet,men for ut med hårbollen först fast jag såg ett vanligt brev med riktigt frimärke..
Och kom in och öppnade.
Vi är bjudna på Fest! Inte vilken fest som helst, utan min Kära väninnas 40-års fest!!
Shit så gammal hon blitt..Hahaha

Jag o Eva var in på Onsdagsloppisen-och där mitt framför ögonen stod den! Jag nöp den direkt och sa att den här kommer min egen "Per Morberg" älska..Å visst hade jag rätt.
Micke blev så glad, och nu hoppas vi bara den funkar som den ska också.
Ni ser vad det är va? En "Flavorator", som man fyller med marinad och sånt och sprutar in i kött å sånt..Bara han inte gör om denna grej... :
För den är ju spetsig och man vill kanske vifta med den..Vad vet jag.
Jag håller mig på avstånd ett tag tror jag.

Inga kommentarer: