onsdag 30 maj 2012

Å så kom den ju äntligen.Glossybox

Lådan jag fick grejerna i var ju riktigt fin..

Och silkespapper och sånt..Verkar ju riktigt lovande..


I detta paket fick jag:
En läpp-konturpenna-Bra!
En Rougeborste-Bra!
En Handcreme-Doftar svingott-Bra alltså!
En Bodylotion och ett parfymprov-V&R-Flowerbomb- Doftar alldeles för starkt-Inte bra!
Rabattkuponger på produkterna som följde med.
Fast jag vet inte..Köpa en parfym som kostar 715 kr är ju idiotiskt om ni frågar mig..Spelar ingen roll hur gott det luktar,jag lägger hellre pengar på nåt viktigare.
För övrigt så tycker jag den godaste "parfymen" är en nyduschad kropp..Så det så!


Jag ger denna box en chans till, för jag var inte helt nöjd med innehållet. På hemsidan så skulle Maj-Boxen innehålla helt andra saker så visst morrar jag lite.
Fast å andra sidan så var rougeborsten och läpp-pennan bra och kostar långt över priset på boxen, men jag tycker det borde finnas alternativ man kan klicka i vad man helst vill ha.
Men som sagt, jag ger boxen en chans till.
Och just nu var det inte en rougeborste och en läpp-penna jag var i mest behov av..Vittu!

EN chans till..Frågan är hur mycket av kostnaden som går till den fina kartongen och det andra lull-lullet?

Inga kommentarer: