torsdag 31 maj 2012

Att svimma lite lätt vid hyllan för skurmedel.

Mina favoritgolvmedel är dessa..Och så vanlig såpa,men mest på sommaren. Jag tycker såpa hör sommaren till, men nu har ju inte vi direkt nån sommar så..




Här om dan såg jag en sort jag inte sett tidigare, och naturligtvis så måste jag ju lukta på den.
Jag krånglade med korken som satt skithårt och tänkte för ett ögonblick att jaha,jag kommer tappa den och hur pinsamt vore inte det att spilla en hel flaska Fête de Fleurs över sig?
Men jag klarade av det och så körde jag ner nosen i flaskan..Men åhh..
Ni vet när nåt doftar så där gott så man liksom dreglar till lite? Så gott doftade denna.
Möjligtvis såg nån mig där jag krampaktigt höll i flaskan och stod och sniffade och dreglade..

Lotusblomma- I love you!
sexiga smileys

2 kommentarer:

Fam. Strömberg sa...

Denna nya måste jag köpa, jag brukar köpa den med liljekonvalj annars!

Catta sa...

Ja,testa denna den doftar så gott.