torsdag 31 maj 2012

När kommer värmen tillbaks tro?

Detta är ju helt åt skogen. Kallt och eländigt.
Jag behöver sol och värme för att må bra och vara någorlunda pigg. Hör du det vädergud?

Försöker fundera ut nån middag idag, men det står nästan helt still i hjärnkontoret.
Jag var lite inne på att steka pannkakor,men det känns inte så jättelockande.
Fast kanske ändå och så gör jag typ crepes av dom..Ja,eventuellt får det bli det.

Jag har fått en finne i näsan, och fifan så ont den gör..Varför där av alla ställen och varför överhuvudtaget?? Har inte haft en finne på evigheter ju. Håller jag eventuellt på att gå i barndömet tro?

I morse när vi klev upp så var det så jättevarmt i vardagsrummet och jag påpekade det för Micke, då sa han-men älskling du förstår väl att det är tomatplantorna som alstrar värme..
Haha, så nu får vi hoppas dom kan stå ute dygnet runt snart. En av dom har tagit skada av kylan på nätterna så vi vågar ej ha dom ute innan den där väderguden fattat galoppen att det är sommar nu.

Jag ska fixa klart här och sen fara ner på stan. Jag insåg för en stund sen när jag skulle ta en kopp kaffe att det är slut, så jag är ju tvungen att åka.Fast jag inte riktigt hade tänkt det idag.Hade andra inomhusplaner..Men då kanske det eventuellt kan följa med lite frukt hem,för en fruktsallad till kvällen vore ju inte helt äckligt om jag säger så.

Hej Hopp


Inga kommentarer: