fredag 25 maj 2012

Hahahaha..Paket till mig

Posten kom och brevbäraren ringde på dörren.
Det fattar jag ju att när han har med sig nåt som inte går in i brevinkastet så ringer han på.
Skapligt nyfiken då jag inte väntar på nåt just nu...

Jag öppnade paketet och föll ihop som en väsande hyena i en hög på golvet..
Seriöst jag vrålade och skrattade så jag bröt nästan ihop..
Nåt bortglömt klickande jag gjort som restulterade i en PILATESBOLL!!!!

Hahahahahaha,jag orkar inte..Jag ser en bild framför mig hur jag ska försöka pilata,men det kommer ju sluta med att jag ramlar av den och slår säkert pannan i ett element och svimmar, alternativt slänger jag väl in bollen i nåt fönster eller nåt.
Men giv mig styrka.

HAHAHAHAHAHA,jag dör, på sant..Ja, men nog ska jag prova i alla fall..

Mvh
Snart Pilatesproffs.

Hahahahahahahaa!!!

Inga kommentarer: