fredag 25 maj 2012

Lite som en härmapa.

Idag har verkligen måsarna försovit sig, för dom började inte vråla förrän nu ..

Jag var ju tvunget att kolla upp det där med härmande fåglar, och javisst finns det såna.
Orkar inte öppna en y flik just nu och googla,men jag tror det var Staren som kan härma andra fåglar och även ljud från exempelvis gräsklippare och mobilsignaler.
Lustig liten typ det där.
Den dan jag ser en fågel som låter som en gräsklippare så kommer jag skratta ihjäl mig-for sure.

Har sovit gott i natt också. Helt underbart att vakna utvilad.

Jag ska slänga i mig lite frukost och fixa pysselkaffe sen sätter jag igång där jag slutade igår.

När det är sån här värme så är ju inte direkt varm mat nåt man längtar efter, så idag tror jag det blir en pastasallad till middag.


Hej Hopp.

Inga kommentarer: