onsdag 23 maj 2012

Nagellacksrapport och matproblem.

Jag målade naglarna den 17 Maj, alltså ganska precis en vecka sen, och idag har det börjat flagna pyttelite på en nagel så jag måste ju ge denna sort ett bra betyg.
Så mycket som jag håller på och diskar och grejar så är det inte illa alls,och jag har inte ens överlack på.
Idag har jag ingen lust att börja måla om så jag spar det tills imorgon.
Tar nog den turkosaktiga då :)

Jag mår illa fortfarande. Inte så jättemycket,men det känns och i och med det så är det ganska svårt att tänka på nån middag.
Inget lockar direkt,men Micke o Robban lär ju få mat så jag ska fundera ut nåt enkelt och snabbt till dom.Har ingen stor lust att stå vid spisen och greja när bara tanken på mat får det att vända sig i buken.
Men jag kommer nog på nåt.
Själv håller jag mig till vatten och tar eventuellt en varma koppen senare..

Det var ledigt från 12, så jag kör på ett tag till.
Ska strax ner och ladda nya maskiner, sen far jag direkt ner på stan, så blir det lagom att hänga upp det när jag kommer tillbaks.

Loppisen på stan är öppen idag och jag hade återigen tänkt att jag ska dit, men vette tusan om jag orkar det idag.

Dags att sätta fart igen..Ikväll tror jag att jag kommer att somna illa kvickt.

Inga kommentarer: