onsdag 23 maj 2012

Plastig kärlek..

Var på Pickaboo idag och gick förbi ett gäng färgglada glas i plast.
Fanns både vuxen och barnmodell, och jag vart helt kär..
Fatta att fixa grillfest med dessa färgklickar..

Vi har grejat på båda våra balkonger och fixat pinnar <----stöd till tomat,paprika o chili plantorna..Kan nog bli nåt av dom.Växer så det knakar.

Dom andra växterna har vi flyttat till större krukor och sånt.

Nu ska vi snart äta en nudelröra =nudlar,köttstrimlor,lök,ost och sånt..
Jag mår relativt bra nu.Inget illamående på halva dan är ju ett gott tecken.
Däremot så känns det som halva skallen ska sprängas närsom..Ont så in åt hel*ete..
Här skulle jag gärna vråla ut olika okvädesord,men jag skiter i det..
Jag gör som jag brukar..Biter ihop.
Fast, jag ska inte klaga..Finns alltid dom som har det värre.
Min man har lovat en lång knådarmassage senare, så jag väntar just nu på senare.
Ni har sett "stänkaren",från Beck-filmerna eller hur?
Just idag önskar jag att jag vore 300 såna,för nu är det inte skoj.

Och som svar på en fråga jag fick för nåt tag sen..._varför kan du blogga om du har så ont, så svarar jag att, ja,vad ska jag göra?
Jag har lika ont vare sig jag bloggar,tvättar,sover,skiter,cyklar,bowlar,osv,osv...
Min älskling sa för ett tag sen när vi la oss att-älskling du säger en sak varje kväll innan vi somnar, jag frågade vad? Han sa att jag säger-..-Jag blir så jävla förbannad på att ha ont..
Jo,men så är det
Fast före jag säger det så säger vi varje kväll att vi älskar varann och sånt..Det är skitviktigt, så det kör vi på.

Sov gott folket.
Med hopp om en bättre dag imorgon, å jag tror det..
Man måste alltid tro det blir bättre.

Inga kommentarer: