tisdag 29 maj 2012

Såna där söta lappar och meddelanden.

I morse när vi klev upp och satt o pratade så påminde Micke mig om att jag inte skulle glömma toapapper när jag for ner på stan, och jag sa-Men,fasen det måste jag skriva upp direkt annars glömmer jag det.
Då kom han farandes o sa-Jag har skrivit upp det på kylen för dit går du ju flera gånger under dan-hahaha

När klockan är strax efter 5 på morronen så gör det inget att man stavar lite fel, eller hur?



Jag for ner och handlade och hade skrivit en lapp med dom viktiga sakerna jag skulle handla-bland annat toapapper.

Grejen är den att jag lgömde ändå pappret..Fi fasen så tankspridd jag är ibland, för jag höll i lappen hela tiden inne på affären.

Nåväl..Vi cyklade ner, och nu är det lilla problemet löst.

En jäkla dryg grej är att vakna och vara utan morronkaffe, men det finnst nåt som är värre.
Just det! Slut på toapapper kan vara det jobbigaste ever!

Eller,nä..Morronciggen är det jobbigaste att vara utan.

Men,eller hur att det var en gullig påminnelse :)
*kärlek*

Inga kommentarer: