lördag 26 maj 2012

Victoria Beckham

Nu har jag hittat den typen av frisyr jag vill ha.
Sökte på korta spretiga frisyrer och V.B dök upp direkt, och ja, det är ju så jag tänker mig.
En sån frisyr vill jag ha, eller åtminstone liknande.
Jag har ju märkt att jag gärna drar bort håret från ansiktet,men vill ibland ha en släng av luggen hängande. Och denna frisyr borde va enkel att bara dra nåt lim igenom dom dagar man vill ha allt bakåt..Eller?
Visst fattar jag väl att dessa frisyrer passar bäst på skinny people, men det skiter jag i, för det är inte heller vackert med hästman på tjockisar, så jag tänkte att jag gör precis så som jag känner för själv.
För övrigt så är ju V.B skapligt snygg, eller hur?


Jag har klippt ner naglarna idag så nu känns dom skitkorta,dom är typ strax ovanför fingertopparna. Jag brukar ju oftast ha riktigt långa naglar, men nu hade ett par gått av så jag klippte o filade ner alla.Finns just inget fulare än när man har långa naglar och så är en eller två brutna.
Men mina naglar växer fort som tusan, så snart har jag rejäla klor igen.
Jag målade mina korta naglar med den turkosa färgen nyss och tånaglarna fick samma färg, så jag ser lite ut som en kamelont eller nåt :)

Vi ska snart ta oss ett bowl o boxpass.Så jäkla skoj.
Men före det ska jag nog ta mig en runda på pilatesbollen..Hahahahaha

Inga kommentarer: