onsdag 27 juni 2012

Inte ett ord.

Jag ska inte yppa ett ord om det som alla ( inkl jag själv ) pratar om ca 36 ggr om dan,för då kanske det som är nu ändrar sig.

Jag tittar bara ut genom rutan och ser några hustak,några träd,nån fågel som flaxar omkring.
Jag ser himlen som har en fin färg.Väldigt blek,men den går liksom åt blått.

En del dagar när vi går upp på morgonen så hörs inget annat än ett strilande/plaskande ljud.
I morse hörde vi fåglarna kvittra. Så mysigt.

När vi tog första prommisen och följde husse där efter 5 men före halv 6 i morse så såg vi inte en enda daggmask..Kändes lite annorlunda då vi är ganska vana att möta massor med daggmaskar.
Och jag behövde inte torka av varken hundens eller mina "tassar" när vi kom in. Mysigt.

Idag på eftermiddagen,eller mot kvällningen så kanske jag måste skvätta på några av våra odlingar lite vatten.Bäst att komma ihåg och kolla det så dom inte är törstiga.

Hoppas dagen fortsätter så här.


Inga kommentarer: