onsdag 20 juni 2012

Jag ska skynda och ila.

Kl 7 börjar dom härja och gräva här ute igen,så jag ska passa på att duscha innan det,så kanske jag slipper brunt äckligt vatten.

Eller så kanske jag får en jämn brun nyans över kroppen,vilket passar bra när solen "lyser med sin frånvaro" <-- Hö,hö,hö..
Känns för jäkla trist att vara blek när det egentligen borde vara strålande sol och brunbränt skinn.
Fast å andra sidan..Hur viktigt är det egentligen?
Tänk förr när man sprang på solarium och var så brun så det nästan såg fånigt ut..
Undrar om solarier går bra nu för tiden?

Och förbereda kaffebryggaren ska jag komma ihåg,så jag kan ta mig en skvätt kaffe under dan, för blir det som dom senaste dagarna så är vattnet brunt fram till eftermiddan,och det är ju inget man direkt vill dricka-usch.

Har betalt bort alla räkningar vilket känns skönt,och i eftermiddag fyller vi upp frysar och skåp.
Sista vändan innan Mickes semester som vi ska handla sån där matlådevänlig mat,sen på semestern kör vi enkla svala maträtter mest hela tiden.

Lika bra att sätta fart nu för sen ska jag ut och flaxa och fara.
Har massa småärenden jag ska fixa innan vi ska iväg och handla på eftermiddan.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: