onsdag 20 juni 2012

Spöke i sängkammaren.

Inte inatt utan förra natten så vaknade jag av att det stod ett spöke i sovrummet.
Jag vrålade till Micke -"Kolla Älskling,en mumie!!" Och pekade mot ena hörnet av sängen..

Så här såg den ut. Fast tänk då att det var mörkare i rummet.
Denna bild tog jag igår när vi la oss för jag ville se OM det verkligen såg ut som ett spöke/mumie.


Vad det egentligen var..Mickes nån luvjacka som han hade haft på sig på kvällen och hängt upp på sängstolpen.
Och när jag hade vrålat i panik att det stod en mumie i sovrummet så kollade han och skrattade i halvsömnen,sen somnade han om..

2 kommentarer:

Fam. Strömberg sa...

Ja du det är inte lätt med kläder som ser ut som spöken/mumier...dem kan skrämma en halvt från vettet!
Kram

Catta sa...

Ja,hahaha.Och jag som är så lättskrämd..Jag kan ju se spöken mitt på ljusa dan ibland :))
Kramen