tisdag 26 juni 2012

Man borde vara en björn..

Och gå i ide känns det som.
Den här s.k sommaren känns bara som ett enda stort skämt.
Nån enstaka dag med sol och sen nån form av monsunregn i flera dagar.
Tametusan allt är fuktigt-även inomhus..

Jag kan känna en slags aggression mot sånt här jäkla skitväder och tappar lusten till det mesta.

Så vad ska man göra? Lägga sig under en sten och vänta på bättre tider,eller as usual,låtsas som det regnar?

I natt har det varit en sån där vidrig och varm natt.Jag har vaknat typ 2 gånger i timman och legat och vridit o vänt på mig och inget har varit bra.
Är jättetrött nu och funderar på en liten sovmorgon.

Måste hitta några fler skrattbloggar.Jag har några jag är in och läser hos när jag behöver få mig ett gott skratt,men just nu behöver jag några nya att bli glad av.
Så,har nån tips på skojiga bloggar så hör av er.

Jag är inte intresserad av att läsa om enbart matlagning, träning,pyssel,barn,resor, shopping eller vad det nu kan handla om,det är så tråkigt och såna går ganska fort bort för mig.

Men blandar bloggskribenten ihop allt i en salig röra och kryddar med en portion humor så brukar det bli ganska skoj.

För övrigt så känner jag att min egen blogg just nu är så jäkla trökig..
Lätt att skylla på bloggen..Det är ju för fasen jag som är trökig.


Nä,hörrni..Idag har jag verkligen vaknat på fel sida känns det som så jag går och lägger mig på Mickes sida och vilar en stund,så känns det nog bättre när jag kliver upp igen.
Idag är en sån där sakna extra-mycket-dag.

Förbaskade regn!!

Inga kommentarer: