tisdag 26 juni 2012

Bättre..

Det var verkligen välbehövligt med en liten sovmorgon i morse.

Jag blir helt knäpp i skallen om jag inte har sovit ordentligt,och jag fungerar inte alls,men nu känns det mycket bättre.

Har plockat och fisit runt lite och gjorde nyss kaffe,så efter jag druckit det så ska jag sätta fart här med lite smått o gott.

Jag undrar vad som kan vara fel,för jag skrev ju att jag hade nån slags "allergi" för jag nös,och nös och näsan rann..Jag har fortfarande så,men inte lika mycket nysningar. Näsan rinner och kliar-men endast när jag vistas i vardagsrummet..?
Började kolla om vi har nån ny blomma eller nåt,men icke..Samma gamla vanliga saker som alltid stått där.
Konstigt.
Fast allergi,då borde väl båda näsborrarna härja tänker jag..

Ja,ja..det går väl över.

Ska möta min man på stan idag för han ska hämta ut ett jätteroligt paket..Tycker han..Nå kablar eller vad det nu är. Och så passar vi på att småhandla lite.

Det är uppehåll nu och jag hoppas verkligen det fortsätter så, för allt känns lite bättre om man slipper regnet.

Inga kommentarer: