lördag 23 juni 2012

Några bilder.

Hårbollen hälsar på vår nya grannes hund Noomi.
Jag är/har varit skitskraj för denna ras (amstaff) men märker ju nu att med rätt ägare så är det jättevänliga hundar,och jag har till och med klappat henne.
Snacka om förutfattade meningar från min sida.
Vår hårboll är lite äldre än Noomi så hon visade ganska snabbt vem som bestämmer. Lite lustigt att se en hund som är 3 äpplen hög säga till på skarpen.
Tidigare när vi var ute och hälsade så kom även "Murmurs Äpple"- ( min dotters lilla Chinese Crested/powderpuff) och hälsade.Gick så bra så.

Igår hade vi besök på middag och vår vän Tommy hade med sig en fin present.Ni kan tro att min egen P.M* blev glad :)
*=Per Morberg


Snart så får vi nog tomater förhoppningsvis.


Blev lite snabba ändringar i midsommarmaten igår.Efterrätten jag hade tänkt göra fick istället bli en liten fruktsallad med chokladhjärtan i och vaniljsås.Gott.

Kött som hade legat i marinad i 3 dygn,potatisbakelse och sallad. Verkligen gott.


Förrätten glömde jag helt bort att fota,men det var paj med räk o dilfyllning.

Inga kommentarer: