lördag 23 juni 2012

Målning,kebabkött och allergi..

Vi fick ett ryck och släpade ner bord och annat till källaren för att betsa.
Bordet är ju bra slitet på ovansidan så det behövdes verkligen.


Måla,måla..Sa hon som har smink ner till knävecken.



Målarmannen är klar.

Funderar över något.

Första strykningen..Blir nog kanon detta.

Jag vette fasen om jag är förkyld eller om jag fått nån pollenallergi.Nyser oavbrutet och det kliar inne i nosen,och snoret rinner.
Robban har Clarityn-tabletter men jag är så sjukt nojjig över vissa läkemedel för jag läser alltid vad det finns för biverkningar.
Dessa KAN ge biverkningar i form av hjärtklappning,sömnsvårigheter och massa annat.
Då vågar jag inte ta nån..Hjärtklappningar in my ass liksom..Huvva.

Äsch,jag snorar vidare så går det nog över snart. :)

Inga kommentarer: