tisdag 26 juni 2012

Synd om blommorna i detta väder.

Sakta men säkert växer dom små rackarna och trivs dom dagar det är sol.
"dom dagar det är sol", jag dom verkar bli färre o färre..Jäkla skitsommar.



Denna minns jag ej vad den heter,men den är så himla gullig..Som en miniatyr-näckros,fast på land..


Små söta blommor..

Vette sjutton,men tror detta är minipetunior å nåt annat..Typ nån gul blomma..


Vi var ner i källaren och det enda som torkat så man kunde ta upp den var denna ganska fula men praktiska "byrå" vi köpte på Karlsson för säkert flera år sen.


Vi väntar vidare på övriga grejer i källaren..
Till dess sitter vi som ringaren i notre dame vid det lilla fjantbordet.

Snart ska vi börja greja med hamburgers och sånt, och sen faller vi i säng som två furor.
Skönt att falla dit,men sen blir det väl sån där snurrig natt igen..
Månntro om vi ska tvinga oss att vara vakna till åtminstone 22 ikväll, så kanske sömnen håller sig hela natten..Haha
Ja,Micke har ju inga problem med att sova..Fy fasen,till o med när vi flög hem från Turkiet så sov han som en klubbad oxe trots en sjujäkla turbulens,Trodde fasen planet skulle gå i bitar ett tag..
Jag satt som den "NÄPO" jag är och höll koll på flygvärdinnor o ärdar+övriga resenärer hela resan.. Måste ju liksom se om nån börjar se orolig ut på allvar innan jag totalt flippar ur. ;)

Inga kommentarer: