onsdag 4 juli 2012

Funderingar

God Morgon eller nåt.

Jag har suttit och funderat en stund på om jag ska gå och vila en stund eller inte.
Jag väljer nog att vila.

Kanske,förhoppningsvis vaknar jag med nåt liten lust att greja med nåt sen.

Jag håller på och försöker få tag i att låna en symaskin,då kan jag åtminstone sätta mig o sy om lite gardiner och sånt.

Fick paket igår ( nåt bortglömt klickande),ett med massa varuprover på hudprodukter och så nåt jag aldrig sett. Nå slags nagellack som man inte behöver måla på,utan det är som tunna,tunna foliestripes som man sätter på naglarna som ska hålla i upp till två veckor.
Jag testade att sätta på dom igår för jag är nyfiken på om dom sitter så bra som utlovat ( upp till två veckor).
Ideén är ju skitsmart om man behöver få färg på naglarna snabbt och inte orkar vänta på torktid som med vanliga nagellack.

Dom sitter fortfarande bra efter disk och annat plaskande så lite fränt är det ju om dom håller.
Visar sen om jag ids ta fram kameran.

Nä,nu ska jag ladda kaffebryggaren så jag snabbt får kaffe efter jag vilat.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: