torsdag 5 juli 2012

Massor med människor.

Igår blev vi hämtade av vår vän Tommy och åkte till Skinnsberg där massor med människor hade samlats för grillkväll.
Massor med nära och kära,hundar,vänner och bekanta.
Det var bara en som fattades och det är Storesyster som fortfarande ligger på IVA och är mycket sjuk :(

Senaste dagarna har jag inte mått nåt vidare alls,och det var ett trevligt avbrott i "lågheten" att åka dit och umgås lite.
Även om jag känner att jag inte är mitt vanliga "jag" så var det ändå skoj.

Nu sitter jag här och försöker samla inspiration att göra nån nytta,men det går riktigt trögt.

Senaste dagarna har det droppat in flera olika paket i form av "bortglömda" tävlingsvinster i brevlådan,och normalt så hoppar jag av glädje och tycker det är jätteskoj,men nu kan dom ligga halva dan innan jag ens öppnat dom,och när jag öppnat så liksom..ok,kul..typ.

Nåväl.
Jag ska gå och dra täcket över skallen en stund och försöka samla ihop lite positivt tänkande,för detta är ju idiotiskt.
Fast ganska skönt att häva ur sig ändå.

Jag brukar vara ganska bra på att "finta" mig själv,kicka mig i röven och skaka av mig sånt här så nu går jag och lägger mig och tjurar en stund och hoppas det funkar denna gång också.

Solen skiner i alla fall,det är ju skoj.. eller nåt.


Ha en bra dag.

2 kommentarer:

Fam. Strömberg sa...

Usch gumman, jag känner med dig! Jag är inne i en dålig svacka, PMS svacka som heter duga! Inge kul alls!
Hoppas det snart blir bättre med din syster!
*kramar om dig*

Kram AMie

Catta sa...

Tack för omtanken snälla du.
:)