måndag 9 juli 2012

Luftfuktighet from hell.

Alltså,det är hur äckligt som helst med denna höga luftfuktighet..Allting känns fuktigt och vidrigt.
Så natten har ju varit skapligt dryg.
Jag har även haft en lustig dröm att jag hade klätt ut mig till en s.k flyktingkvinna med huckle på skallen och lång klänning och sen gick jag omkring i butiker och fick massor med skojiga grejer och kläder,helt gratis..Hmmm.

Har haft så mycket mardrömmar annars på senaste tiden,men dom är tack o lov borta nu verkar det som.
Jag tror att om man vet varför man drömmer marisar och sen ändrar tanken på det som gör att man drömmer,så *poff* försvinner dom.
Så jag har helt enkelt slutat fundera så mycket på sånt som jag ändå inte kan påverka.

Att jag sen funderar på lite andra märkliga saker är i alla fall inget som ger mig mardrömmar..

Mickes första riktiga semesterdag idag och vädret är ju underbart <---icke..

Vet inte vad vi ska hitta på.
Kanske bygga nån slags luftavfuktare kanske..
Å,guess what? Jag har googlat och det är inget svårt alls.
Man behöver kalciumklorid,ett durkslag och en hink..Hahaha
Men detta funkar bara ner till 70 % luftfuktighet,och igårkväll hade vi typ 94 % så det är bara att härda ut antar jag.

Nu ska vi snart iväg till Polisen med Robban.
Ungen har varit så dryg på sista tiden så nu får dom låsa in honom..
Nej,såklart inte..Lugnare grabb får man väl leta efter.Vi ska dit så han får sig ett pass.
Det ska nämligen ut och resas i sommar så han behöver ett.

Hmm..Undrar om jag ska lura med min man på en skogsprommis sen..Ska ju tydligen finnas en hel del svamp redan.

1 kommentar:

Unknown sa...

hej vännen..när det gäller drömmar ska man komma ihåg den känslan som är starkast när man vaknar.tex om du drömmer om att falla o vaknar lugn o trygg behöver det du ev är orolig för i vaket tillstånd lösa sig helt ok..tror du kommer träffa en tant med huckle på din resa som ger dig något värdefullt...beträffande luftfuktigheten kan man stoppa in lakanen i frysen en stund....