tisdag 21 augusti 2012

13 Grader och regn..

Mysigt värre.
Men det är inga konstigheter att det regnar just idag eftersom jag har ärenden åt massa olika håll.
Tja,det är ju som det är och värre saker kan man ju råka ut för..som exempelvis utochinvända strumpor som ska in i tvättmaskinen.
Men hur i hela fridens dar ser ordet utochinvända ut egentligen??
Kolla igen och håll med om att det verkligen är fult. Alltså inte ett fult ord som t.ex apfi**a,utan fult att ens se på..
utochinvända utochinvända
utochinvända utochinvända

utochinvända utochinvända utochinvända

Ja,ni ser ju själva.. Huvva..

Idag längtar jag riktigt mycket till middagsdags för vi ska äta pyttipanna,ägg,spenat och svärmors goda inlagda rödbetor,och ärligt talat så är det just dom jag ser mest fram emot.
Så goda så jag skulle nästan kunna gå och ta mig en till frukost.
Varför inte? En rund söt rödbeta till frukost är nog vad jag vill ha :)


Nej,nu ska jag sätta fart här.
Adios Amigos.

Inga kommentarer: