lördag 25 augusti 2012

I går..Och Idag.

Här är nu våra balkongblommor..Ger mig fasen på att det från och med nu blir kanonväder så dom repar sig igen.
Men då blir det ju fint utanför..

100% Kärlek.


Jag vet inte hur söt nån kan bli..


Farliga bilar ute på vägen..Bra det att dom tycker dom är läskiga.


Hårbollar <3

Jag har just övertalat min Kära Man att vi ska ta en cykeltur till Oti och kolla in loppisen där.
Först sa han- "Men åh vad jobbigt,det är ju världens längsta backe ju",sen verkade det som att nån slags polett trillade ner (efter att jag gav han en sån där blick) och han kom på att HAN behöver ju faktiskt inte kämpa ett dugg i nån backe..Bara låta fötterna trampa med så far ju hans cykel av sig själv.

Vädret verkar ganska stabilt och solen kikar fram,så jag tror vi kommer få en jättemysig utflykt.
Kameran ska med,och en flaska vin,ett par glas och en filt och så sätter vi oss på nåt mysigt ställe på vägen hem och bara är så där löjligt kära och myser.
Vi är så himla bra på det :)

Inga kommentarer: