lördag 25 augusti 2012

Kika in eikkala om ni gillar lull-lull :)

Hittade en butik som säljer massa fina saker.

Dessa tycker jag var jättesöta.


Skulle vilja ha flera såna här i olika längder i ett av köksfönstren.


Egenligen är jag lite trött på Änglar för jag samlade på såna förut,men lessnade och gav bort alla.Men denna var ju väldigt söt.


Denna lampa i köket vore ju helläcker.


Jag tänker en liten shabbad byrå med dessa fina knoppar på.


Ett fint durkslag.

En sån här fast utan text vore fin att ha olja o sånt i.



Söt.


Sen,när vi bor i vårt lilla hus så ska jag ha såna här söta klädnypor och hänga vår lilla söta tvätt ute.
För då banne mig har vi en tvättmaskin :)


Så himla gulliga.


Tänk att nåt skitrelaterat kan vara så sött.

Jättesöt tandborstmugg,men säkert jättesvår att göra ren tänker jag.

Naturligtvis ska det ligga en olivtvål på detta tvålfat.

Inga kommentarer: