onsdag 22 augusti 2012

Och för övrigt..

Så har jag i många nätter nu haft sån jäkla hosta så jag blir helt slut. Dagarna funkar,men när jag lagt mig och somnat in så vaknar jag av att jag hostar så det känns som jag håller på att hosta upp lungorna.

Senaste 4-5 nätterna har jag inte sovit så mycket utan mest hostat och krånglat,så utan att överdriva så kan jag lätt säga att jag känner mig en aning labil just nu..Eller inte,eller jo..

Jag fjantar.
Jag är inte ett dugg labil,utan brukar hålla mig på en ganska jämn nivå,eller det är inte heller sant..
Jag brukar oftast lägga mig en våning över andra för att ha koll.Näpo Catta,ni vet :)

Någon skulle nu säga att jag svamlar,och någon annan skulle undra vad jag surrar om.

Visst är jag jobbig? ;)

Nåväl..

Nu ska jag gå och pyssla en liten madrass till mina lungor som kommer på besök i natt :D

Hej Host!

Inga kommentarer: