torsdag 23 augusti 2012

Se där,se där..

När vi la oss igår så hade jag förberett mig för ännu en krånglig sömnlös natt och vad händer?

Jag har vaknat till en liten gång av nåt enstaka hostande,sen inget mer..
Riktigt skönt måste jag säga.

När vi gick upp i morse så spöregnade det,och jag tänkte att jag får smyga efter husväggen med hårbollen,eftersom hon är en liten prinsessa och vill inte bli blöt i sin päls.Häromdagen när vi var ute och gick så kom ett skyfall och hårbollen stannade och bara stod där på vägen som en förstenad groda eller nåt och vägrade gå.
Hon ville att jag skulle bära henne kan jag tänka,men det ville inte jag så efter ett tag så hängde hon med,men hon var skapligt sur.

Men vi hade sån tur så efter Jag och Kärleken druckit vårt kaffe och var på väg ut så slutade det att regna.
Tack för det vädergudarna :)

Om nåt tag ska jag sätta igång dan med garderobsstädning har jag tänkt. Ja,och sen det vanliga plocket såklart.
Men först frukost o kaffe med Robban innan han ska iväg till skolan.


Om regnet håller sig undan så ska jag eventuellt ta en cykeltur ner till Hembygdsgården senare för där finns det minsann en loppis :)

Och en annan second-handbutik som jag helt har missat här i stan är vid Risbrokyrkan.Kollade deras hemsida nyss och det ska tydligen vara öppet just idag..

Inga kommentarer: