onsdag 26 september 2012

Dancing in the rain.

Nja,inte riktigt om jag ska vara ärlig, fast det är ändå lite mysigt med ljudet av regnet som smattrar mot rutorna-OM man inte behöver gå ut.

I morse tog jag paraplyet för det öser ju ner.Micke har ett regnställ så han kvittrade iväg med sitt glada humör.
Hunden däremot var inte så jätteglad utan mest bedrövad att behöva bli kall och blöt,stackarn.
Så därför ska sätta mig idag och spåna på en regnklädsel till henne och börja sy.
Har nån gammal jacka som har vattenavvisande tyg som inte används,så där har jag material.

Disken tog jag hand om redan när jag o hårbollen kom in så det känns skönt.
Försökte att inte föra alltför mycket oväsen eftersom klockan var före 7.

Ja,just ja. Jag mailade ju vår bredbandsleverantör igår ang modemet som hade lagt av,och ca en timma efter jag skickat det så hade vi full hastighet igen.

Ibland får man ringa dit och påpeka att hastigheten sjunkit för det gör den,och jag tycker att betalar man för en viss hastighet så ska man inte nöja sig med mindre.

Telefonen funkar fortfarande inte så troligtvis är det nån liten bugg i modemet,men jag ska testa att reseta det sen så borde det funka igen.
Men först ska jag äta frukost och ta lite mer kaffe,och fortsätta plocka lite.

Robban var riktigt pigg idag så han åt sin frukost redan före 06:30 och nu kikar han på film och myser med kaffe innan det är dags för skolan.

Idag är det en månad kvar tills vi firar vår 5-åriga förlovning.
Jisses vad tiden går fort, och jisses vad vi trivs ihop.
Ska hitta på nåt till dess,vad det blir vet jag inte ännu,men nåt mys blir det i alla fall.

Nu är jag hungrig och sugen på leverpastej,så Tack o Hej.



Inga kommentarer: