fredag 28 september 2012

Den där typen i badrummet..

 Jo den där typen jag hittade i badrummet igår blev med på bild.
Ni som känner mig vet att jag ibland kan ha en humor som är i nivå med fransarna på en matta.

Jag satt på toa och nu för tiden så brukar jag passa på att plocka upp små bitar av toapapper som någon brukar roas sig med. Denne någon är inte ett dugg anonym,utan heter Mervil.
Så när jag då satt där och plockade så dök denne lustiga figur upp.
Jag ritade dit två ögon med en kajalpenna och la den på handfatet.
Sen bröt jag ihop.

Ser ni hur söt den är?
Det är tur att man inte har speciellt stora krav för att skratta gott,eller hur?


Och för övrigt så kan jag ju tala om att jag blev skapligt stolt när artisten jag skrev om idag på Musikbloggen ringde upp mig och berättade att han tyckte det var ett kanonbra inlägg om honom.
Sträcker lite på mig...
Och tackar återigen Mrs Swedbar för denna chans jag fått att göra det jag tycker om.

Inga kommentarer: