fredag 28 september 2012

Snart så..

Om en stund ska jag hämta upp det sista från tvättstugan,sen dra på mig nån gammal trasa och fara ner på stan och möta min man.

Blev så trött en stund tidigare,sådär så ögonen bokstavligen far i kors,men jag kastade omkull mig en halvtimma så kändes det bättre.

Står helt stilla med vad jag ska fundera ut för mat,men det dyker nog upp nåt tips i skallen kan jag tro.
I morse gjorde jag en smoothie med vaniljyogurt och kiwi i,men huvaligen så sur kiwin var.Jag drack bara ett par klunkar och tog en knäckemacka istället.
Måste ta nån sötare frukt att ha i till nästa gång.

Nähäpp.
Ner och hämta tvätt och städa ur där nere och sen iväg.

Jag ska kolla sen när vi kommer hem om jag kan visa en liten "typ" som jag hittade i badrummet igår.
Har ej kollat korten i kameran än så jag vet inte om det blev nåt..
Huvvaligen säger jag bara.

Hej hopp.

Inga kommentarer: