tisdag 25 september 2012

Detta tycker jag mycket om.

Alltså att få skriva.Inte bara åt mig själv,utan även att få göra det på Swedbars Musikblogg.
http://swedbarmusic.blogspot.se/2012/09/my-sweet-40-and-mr-mrs-swedbars.html

Känns väldigt roligt och inspirerande.
Texterna samlar jag ihop lite här och lite där,frågar och tar reda på olika saker som kan vara skoj att veta,och så blir det så att just innan jag somnar på kvällen så har jag det mesta klart hur jag vill utforma texten,och jag är väldigt ivrig att få sätta igång på morgonen.

När jag kommit på en text så brukar jag inte ändra speciellt mycket i den utan kör på det som kändes bra från början.

Det jag däremot kan sitta och greja med hur mycket som helst är bilder.
Man kan göra så mycket skoj och få fram olika effekter och det är just det som fångar mig i sina klor..haha

Kanske förklarar varför jag har många tusen bilder på datorn,och alla är lika viktiga att spara.Det är skoj att gå tillbaks och kolla.

Men nu måste jag rusa.

Hej Hopp

Inga kommentarer: