måndag 17 september 2012

Let it rain.

Efter jag postade det förra inlägget där jag bland annat skrev att det förhoppningsvis blir en fin dag med sol och lite krispig höstluft så öppnade sig himlen och regnet kom som ett brev på posten.
Är jag förvånad?
Nej,inte ett dugg.
Men så tänkte jag att äsch,om man har rejäla regnkläder så spelar det ju faktiskt ingen roll om det regnar.Det kan ju faktiskt vara ganska mysigt att gå omkring i regnet.

Hittade rätt så läckra regnkläder som jag inte skulle ha nåt emot att ha.
En snygg regnkappa.
En Sydväst vore ju ganska skoj.Och praktisk ifall man har sminkat sig inför regnpromenaden :)

Och ett par snygga gummistövlar.Fast 1000 kr skulle jag ha väldigt svårt att betala för ett par stövlar,hur snygga dom än är.

Och även hunden skulle gilla en regnjacka i matchande färg som min.


Då vore vi redo att gå ut och plaska och hoppa i vattenpölar :)

Inga kommentarer: