måndag 17 september 2012

Massor,massor..

Jag har så många roliga saker att se fram emot för tillfället så jag blir alldeles virrig av glädje.
Men jag är gärna lite virrig när det är pga skojigheter.

I morse var det riktigt varmt på första prommisen +12 grader och även rävfritt,och kanske det blir en sån där mysig höstdag med sol och krispig luft..Hoppas det.

Jag behöver även gå till skogs för det är ett par saker jag behöver därifrån,men jag gillar ju inte riktigt att gå själv i skogen så får se om min Man är pigg efter jobbet och vill följa med,eller så kanske jag helt enkelt tar mod till mig och går själv.
Jag har ju en bra vakthund ifall vi möter nåt troll eller knytt :)

Ska strax dra igång denna dag,men först gå den vanliga rundan på nätet och uppdatera mig lite.

Hej Hopp

Inga kommentarer: