fredag 21 september 2012

Once in a lifetime..

Nu skulle vi egentligen ha varit på en trevlig fest,och inte vilken fest som helst utan
Mrs Swedbar,s 40-års fest.
Fick en VIP-inbjudan till festen och jag menar hur ofta får man en sån?

Jäkla skithosta och jäkla skitsnor...
Känns ju inte så där jättetrevligt att mingla bland glada människor med snoret rinnande och hostattacker som låter som en skördetröska.


Men i alla fall så känns det väldigt speciellt att bli bjuden.
Tror det blir en underbart rolig fest och jag hoppas alla som är där har det jätteskoj.

Jag smyger på här hemma i tofflor,mjukiskläder och min mysiga man som får värma mig 



3 kommentarer:

Anonym sa...

Trist.

Anonym sa...

Inget tänk som lyder: " vill man så kan man?" låter som en fest som man hade gjort allt man kan för att medverka i? Är du en snorunge....?? Förlåt ;-) kram från lillasyster

Catta sa...

Nej,som du ser så finns ingen sån länk :)
Tänk efter,hur kul det skulle vara både för mig och andra gäster att hela tiden hosta och rossla och ha en snornäsduk i handen..Inte speciellt fräscht.

Snorunge..Tja,det är vi nog alla lite till mans,och du behöver inte säga förlåt för det ;)

Skoj att du inte var anonym btw :)