fredag 21 september 2012

När ska det räcka?

Jag har gjort massor med fel och misstag.
Jag är inte på nåt vis bättre än någon annan.
Jag försöker inte vara någon jag inte är.
Jag försöker vara vänlig och ärlig mot människor jag tycker om,dom jag inte tycker om behöver jag inte känna nåt alls för.
Jag är inte speciellt långsint,och ibland förlåter jag människor som sårat mig fast jag nästan vet att dom kommer att göra om det igen så fort tillfälle ges.
Jag har gjort en del val i livet,vissa bra och vissa dåliga.
Tråkigt när det oftast är för dom dåliga valen jag gjort som jag får reaktioner.Aldrig eller sällan för nåt bra,förutom från en liten skara människor.


Nåväl..
Vad jag egentligen ville säga med detta inlägg är att jag är rätt så snäll och vänlig innerst inne,det vet dom som känner mig-MEN när jag blir anklagad för saker jag inte har något med att göra,DÅ kan eventuellt en liten devil vakna i mig och jag kan bli riktigt ilsken.

Fast å andra sidan så brukar det oftast i slutändan visa sig att sanningen färdas alltid längre än lögnen,så jag lutar mig tillbaks och väntar...lite till.

Inga kommentarer: